Fröken Störd?

Det är jag det.
Eller jag tror det iaf. Fick ett sms i natt av Mikaela vid 01-tiden innehållandes "Fröken störd".
And enough said tydligen ;)

Har ingen aning om än vad det är begrundat på.
Men förmodligen är det något jag gjort i mitt past. Alternativt att jag inte svarade på hennes svar på mitt sms igårkväll? Aaa, jag skyller inte ifrån mej iaf. Nog är jag störd alltid :P


Fasiken va tandläkar-besöket va neggo igår.
Först var jag sen, som vanligt, och spårade när det inte fanns några p-platser lediga. Hur tänkte dom med endast TVÅ stycken för besökande? Weirdos! Sen hade jag goda chanser att hamna i kategori 1 vad gäller en försäkring man betalar i månaden. Sounded good. Men tack vare två tänder som typ hör ihop som gått sönder lite, är de nu ett litet hål där emellan och BÅDA tänderna måste lagas! 1000 spänn var! Jag hade ganska lätt för att hålla mej för skratt då. Ännu lättare för att hålla mej skratt hade jag när jag fick en ny tid (för att komma tillbaka o laga skiten)... 20 april! TJUGONDE APRIL sa jag!

Herregud.

Nu ska jag fika.
Hej svejs!


Do your thing:
Postat av: annie

du gumman... 20 april, är du verkligen hemma då? ;)

Postat av: Mikaela

20 april är högst olämpligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BYYYT

2009-01-30 @ 14:18:50
URL: http://beautifullife.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin