Good Morning Sunshines!

Men det är då inget sunshine ute heller... Crap'igare än crap'igast, is what it is!!
Eftersom jag aldrig äter nån ordentlig frukost längre, är jag skapligt hungrig nu. Kaffe och ostmackor framför ett OC-avsnitt. Eller vänta lite nu.... har inte vi kräftstjärtar i kylen?? :D

Jag har vart sugen på en stor fet kebabtallrik hur länge som helst nu! Seriösa cravings! Dags att ge efter snart. Vi får se vad klockan blir after work. Igår hade vi en del att göra. Och övriga veckan ser bra ut vad gäller bokningar. Veckans meny tror jag skulle falla päronen pretty good i smaken. Men dom kan ju aldrig komma till skott med vilken dag som passar bäst. Suck. The old ones huh? ;)

See you later!



Seth: It's not like... like now that me and Anna broke up I'm now chosing you. OK?

          Cause the whole reason that we broke up is cause for me... it's always been

          you Summer. It's always been you. And I've tried to fight it, and I've tried to deny it.

          And I can't. I can't do it. You're undeniable.




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin