Hunis, I'm back!

Guuuud! Gårdagen var ingen lek kan jag säga. Fy fan va illa jag mådde. Helt utmattad.
Känner mej seg idag med faktiskt. Ändå har jag fått en hel del gjort. Vaknade tidigt. Åkte in till jobbet och städade hela baren ordentligt. På vägen hem svängde jag in på posten och hämtade ut min klänning från Chicy :) Tror den får göra premiär ikväll när vi ska till Pirum med jobbet och käka!

Jag har faktiskt ingen lust att berätta om helgen.
Och så får det bli.


Det är iaf lika tråkigt väder som vanligt nuförtiden. Ingen ork i kroppen. Give me sun so I can shine! Jag är så pepp för sena sommarkvällar, brus på uteserveringar och brun hud!

Bara för det ska jag ta en sväng till Californien nu.
Läge att plöja igenom OC. From beginning to the end.

See ya!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin