Hymn to the Sea

Sitter o lyssnar på Titanic's Soundtrack nu och självklart infinner sig ett sug efter the actually movie. Men jag har inte den på dvd :(  Spår nr 15 på skivan måste vara en av världens finaste låtar. Jag ryser över hela kroppen! Särskilt ca 5 min in i låten... Åå nu vill jag verkligen se den juu!

Men istället blir det nog en film. Kikade Aladdin förut ;)
Kanske Jurassic Park sen då. Men egentligen vill jag se nåt romantiskt.

Very well. Ledig imorgon oxå! Jag känner för att göra nåt vettigt med dan.
Men vadå? Kanske städa ur garderoben... Hmm. Tål att tänkas på.

Kisses

Fatta att man blir lycklig när detta händer eller? ... NOT!

Som tur är växer dom ju ut ganska smidigt igen.

Do your thing:
Postat av: Caroline

haha det där med naglarna händer mig jämt och ständigt! hate it

Postat av: Zandra

Man blir aldrig glad. Vissa bler mer arga än andra. hihi!

2009-01-13 @ 15:33:05
URL: http://zandrasthlm.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin