It's saturday for real!

Inatt drömde jag att jag var med i ett kärleksdrama. Jag tror det var lite Laguna Beach på de hela. Jag var ihop med en kille som träffade en annan tjej samtidigt, som oxå var hans ex. Hmm. Killen var nog Jason, och exet måste vart Jess... hon var nämligen lika jobbig och bitched like her! That leaves me Lauren. Mmm. jag var nog LC.

Men sen vaknade jag och insåg att jag fortfarande bor i Lidköping.
Och i Lidköping ska man jobba strax. Man har inte gjort så mycket sen man vaknade. Tittat på OC och käkat frukost. Dragit på sig smink och kläder med nya favoritlåten på högsta volym. Funderat på att locka håret men struntade i det.

Mycket bra dag på jobbet igår!
Snart tar jag helg! Absolut inget festande ikväll. Direkt hem och sova :)
Cheers!



All my hopes and my fears, my hopes my fears
in this moment are clear
you are the one the one
my moon my stars my sun

Ees esta primavera anticipada
me gusta así, si, me hace volver a vivir




Do your thing:
Postat av: Malin

har tävling i bloggen för första gången. var gärna med :D

Postat av: Mikaela

Ja, i Lidköping får man inte vara med om kärleksdraman inte, ganska dåligt med dom i Sthlm också faktiskt.



Tjusig du var i håret ;)

2009-02-01 @ 04:41:09
URL: http://beautifullife.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin