Jag kan spå framtiden...

för att, idag kommer årets första semla slinka ner!
Yeeehaaa :) Lööööv them!

Mor är inne just nu i denna stund faktiskt och fixar. Det blir en fin FredagsFika med andra ord :)
Själv har jag precis tagit en varm o go dusch, borde blåsa håret men det är som bekant en ganska tråkig syssla. Lik som att måla naglarna och sminka sig. Men som jag alltid säger: "Don't be a baby!" Okej, jag brukar aldrig säga så men det är mitt nya tankesätt inför 2009. Japp....


Jaha ja, håret tänker inte blåsa sig självt.
Later!


Do your thing:
Postat av: L I N N E A B E N G T S S O N

Semlor är sjukt gott >< Jag äter alltid föööör många, om det nu är möjligt :'D

Postat av: Anonym

de där ser, för gott ut!!

2009-01-09 @ 20:54:45
Postat av: Sofia

jotack mitt nyår var bra :)

haft en bra fredag då?

2009-01-09 @ 21:49:11
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Mikaela

DRAAAA!



VAD GÖÖR DU?



I'm not a fuck up!



I'm gna keep this 4 ever nd ever!



U want some special indian-sauce?



U want a knapp-e? (knapp uttryckt av Paco)



Jägerbom-bom-bom-bom-bomb!



Where is José? Aaaa, chipito!!



Ey, shut up!

U shut up!

Håll käffne...



Hej sopa! Jag är mycket bra på svenska!

2009-01-10 @ 04:37:14
URL: http://beautifullife.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin