Laguna Beach - What have u done to me?


Livet är allt bra konstigt. Hur man kan hata och älska på samma gång.
Jag erkänner! Jag började kolla på LB enbart för att Stephen Coletti är en fallen ängel. I mean for real - he's so hot.  H.O.T  Men jag kvävdes av Kristins ego och Laurens baby-ness. Like "Hey, vi kommer från Laguna Beach, är rika och mycket bättre än alla andra" Yeah right.

Dom där pop-snörenas liv är so far from me. Can't even reach it.
Men, God forbid, nu har jag snöat in, fastnat i nätet, svalt nöten... I'M HOOKED helt enkelt. Inne på andra säsongen och jag kan till och med relatera till Kristins problem nu. Nåja, en del. The point is, they are just girls. Och jag är en bit av everyone of them. Lika needy som Lauren. Lika flirty som Kristin. Been with guys just like Stephen.


Can't even explain it.


Hey hoe, let's go...


Så planen är:
♥ LB avsnitt 8
♥ skrota julen (skrutt, jag orkar inte plocka ner granen)
♥ mejla Postfoto om vilsen faktura
♥ duscha
♥ mera avsnitt av LB
♥ pizzeria-käk och en bra filmrulle!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin