Last day of x-mas hols

Helluuuu mina fina!
Idag har vi kommit fram till min sista dag som ledig kvinna.
Imorgon börjar allvaret igen, vardagen. But that's ok!

Vilka underbara dagar jag haft nu när jag vart ledig! Jag har nog hunnit med det mesta som jag ville göra... nämligen bara ligga hemma i soffan och dega! Hahaha :) Sååå skönt!

Nä, jag har faktiskt gjort en hel del saker oxå. Träffat dom flesta. Bara Mikaela som jag måste ta mej upp till nu och hälsa på! "Va gör du nuförtiden? De va alldeles för längesen vi sågs..." Men det är ganska roligt egentligen, för det har nog inte gått en dag sen vi kom hem från mallis som vi inte snackat me varann :P I love that girl!

Vi hörs senare vänner!
Puss o Kram, hela dan!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin