Lugn o fin med ett stort glas vin ;)

Stön. Jag blir så jävla arg! Jag HATAR det här vädret.
Jag är verkligen en sol-människa. Sol förbättrar allting!!

Men what the hell, ingen har väl dött av lite katastrofalt väder? Eeeeh...?
As long as we have sunshine inside ;)


Inatt efter wöörk blir det vinlycka! Alternativt en hel del drinkar, om jag känner mej själv rätt :P Men det var en grej jag tänkte på... vi ska städa lite extra på jobbet i helgen. Tanken var ju att göra det efter stängning idag. Men... då lär väl nåt fyllo av oss stöka ner igen? Och då tänker ni, städa efter festandet då! Och ja, de va ju en bra idé. Men om man inte vill åka in på sina lediga dag imorn så behöver städningen ske innan vi lämnar bygget imornbitti. Och det kan vi se som en mindre bra idé. Städningen blir säkerligen roligare med x antal centiliter alkohol i kroppen. Men resultatet... tjaa, vi kan säga såhär: En person på måndag har nog jävligt lätt att hålla sig för skratt då ;)

I'm starving! Jag är så Laila Freivalds* nuförtiden. Det enda jag ätit idag är 4 bitar choklad :(   Seeeeeeeeeee you!


Ge meeeeej!!


* Laila Freivalds var från början ett uttryck med falsett-ton.
   Det lät alltså som något positivt. Men egentligen ville vi
   betona att ämnet var mer negativt. Så från och med nu
   läses Laila Freivalds alltid med en djup suck.

Right Mikaela? ;)



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin