Lyckad kväll!


00.23... hmm. Varför känns de som jag borde sova?
Lyckad kväll. Något dragen. Men de är inget att hänga upp sig på ;)
Käkat 3-rätters på jobbet. Mumsan!

Kvällen började me ett glas rööö-tjut hemma hos E. Traskade vidare till R-Skrapan. Appletini i Sky. V tog hand väl hand om baren åt mej idag :) Ner o käka i Rymd. Upp till Sky igen. Kaffe + drinkar. Och nu ska jag sova. Fast jag egentligen är lite för speedad för det... Kanske Scrubs. Eller lite musik i vingarna innan jag stänger igen ögonen. Imorn ska jag upp relativt tidigt. tror jag...


Nighty Night!


Do your thing:
Postat av: Mikaela

Jättefin bild bruden!

Postat av: jessica

trerätters..mmmmm

2009-01-15 @ 14:17:14
URL: http://jejejessica.blogg.se.

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin