Trouble in paradise?


Okej, back to business. Idag jobbar jag som vanligt. Ska åka ganska snart faktiskt. Handla lite mynta och skit innan jag börjar. Undra hur många bokningar det är?

Hmm. varför ska de va så svårt att gå upp på morgonen? Bara man kliver ur sängjäveln så är det ju ganska skönt att komma upp. Men jag snoozar säkert i en timma. Och idag dog batteriet på mobilen efter x antal snoozningar. Så man kan ju säga att de va rena turen att jag inte somnade om på riktigt...

I've got at few things on my mind nu.
Jag behöver 2 helger borta från allt! NU! En helg med F i gbg och en helg med M i sthlm.... dom är mycket på g! Krävs lite mer planering bara.

Öööö, ja. Ostrukturerat. Pang bomm ner med locket!
Vi hörs!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin