"Almost Girlfriend"

I'm up! Efter två avsnitt OC, kaffe och macka med leverpastej + saltgurka på, kan jag konstatera att det var skönt med lite alkohol i kroppen igår. Lugnt o sansat. Men ändå trevligt. Som en säger ;)


I natt drömde jag om min DJ. Long time, no seen. Och allt utspelade sig i Sky, alltså på mitt jobb. Det såg ut som vanligt, vilket det inte brukar göra. Omvärlden har en förmåga att twistas lite i drömmarna... The point is, han presenterade mej inför sina vänner som sin "almost girlfriend". Så när jag vaknade funderade jag lite. Är det va vi va? Almost together? Well, vad vi än var känns det avlägset nu. I mean, jag kommer ihåg det som igår.... but still.

Nu lyser solen och den ska jag ta vara på!
Later!



Back in the dayz. i am a fighter after all... ;)



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin