Emelie för helvete!!

Vad ska jag säga? Jag är till och med trött på mej själv nu.
Emelie är verkligen ur gängorna den här helgen. Och så pratar jag om mej själv i tredje person igen... brilliant!

Just feckin BRILLIANT ;)

Hade det BÄSTA samtalet med M precis nu! I love that girl <3
Vi är verkligen som ett gammalt gift par - tills döden skiljer oss åt ;)

Klockan är för övrigt 18:23 just nu. Och jag sitter hemma framför datorn... varför då?
Jo för att jag har vart otroligt off hela veckan i princip. Eller för att citera V igår at work: "Men gumman, du är ju helt borta, någon annanstans ;)" ... eeh, jooo. A lot on my mind. Så ikväll blir det bara en massa mys hemma i soffan med mamma o pappa faktiskt. Vi ska kolla på film och käka godis har jag bestämt! Det är lite svårt att förklara, men ibland behöver man bara andas ut.



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin