I'll grab your grus in a minute!!

Ungefär såhär glad blev jag:



... ja, när jag vaknade upp till snön alltså.

Men med plåster på armen (efter sprutan) och en fredagsfika coming up, tycker jag inte att vi ska slösa energi på det. Livet är fullt av misär som det är ;) Let's focus on the good stuff.

DET ÄR FREDAG! Lönefredag oxå.
Hoppas på masssssssa folk. Jag vill ha busy busy i baren ikväll! Och gärna en trevlig After Work :)  Men innan jobbet kallar en sån här ovanligt vit dag, ska jag mysa framför The Hills (väntar ivrigt på att läckerbiten Mr Coletti ska dyka upp på besök), fredagsfika, duscha och göra mej snygg :)

Mikaela - u have 2 promise me that ur not gna flip out...
Men det känns lite som att det är en ny sida av Emelie som kommer ut. Inte för att du har några orsaker till flipping out. Jag säger som bästa Linda sa igår: "När våren blommar, så blommar jag!" Kunde verkligen inte sagt det bättre själv. Jag gillar den tjejen ;)



Va fan! Det ligger chips överallt i sängen sen igår.
Peace!!


Do your thing:
Postat av: Linda

tack detsamma=)!

Postat av: Mikaela

"I'll grab your grus in a minute"?????????????????????????????????????????????????????????????????????



2009-03-27 @ 14:32:40
URL: http://beautifullife.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin