Ischlo pischlo, kan du göra såhär då ;)

Hahahaha! Kenny Begins var grym! Se den!!!
Efter bion joinade vi R och K hemma hos K's granne, där R tatuerade sig. Fasen asså, jag är grymt sugen på att gadda mej själv igen nu!! Jag ska skriva mitt namn vid tassen som jag har nu på höften. Kääänt weejt!



Jag skulle vilja skugga tassen lite oxå så att den blir mer som Eve's.
Vi får se om de går... Först ska jag hitta en snygg stil att skriva namnet i :)

Jag är cpigt hungrig just nu. Men jag har borstat tänderna och orkar inte gå ur sängen.
Bättre att lägga sig o sova nu så kan jag käka en härlig frukost imornbitti istället!
Puss o God Natt hunis!!


Do your thing:
Postat av: sandra

Hej hej.. Var det Robin som tatuerade sig eller.. Jo det vore verkligen snyggt att skriva namnet vid tassen o kanske skugga den lite också =)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin