Jag är grå idag...

Fuck väder!! Jag tyckte våren va påväg. Men så stormade snön återigen.
Resultatet väntar inte på sig... Blask, grått och allmänt tråkigt.



Suck. Men jag hörde en fågel kvittra!! Det gav mej hopp.
För jag skojar inte när jag HATAR sånna här dar.

Men jag har vart på banken idag. Cashat in dricks... 2300:- Ka-tsching!
Fast egentligen fick jag nästan 3000 papp. Men lite har jag shoppat bort. Hoppsan Kerstin ;)

Nu kvittrar fågeln igen. Jag önskar att jag levde i en Disney-film.
Då skulle jag öppna fönstret med en lätt vevning med handen. Och den lilla fågeln (vit såklart) skulle flyga in genom fönstret och sätta sig i min hand. Jag skulle förstås klia den lite gulligt på huvudet och sen skicka ut den igen i solskens-friheten! :D Aaah, jag kände mej nästan lite som Jasmin där ;)


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin