Jag blir så jävla...!

Fan! Jag har försökt installera BackPacker hela eftermiddan.
Det vill sig inte på min dator. Helvete! Helvete va besviken jag blir ;)

Jag hade hoppats att Natta kunde slingat mitt hår idag.
Men det verkar inte som det... Nu kan hon säkert imorn bara för att jag har andra planer. Fick en impuls nämligen att hälsa på sis i Skövde. Det blir mys!! Saknar den pärlan mycket ♥

Oh shit, nu börjar Charterhjältar! Måste se fast jag aldrig sett de förut.
Tyckte jag såg en bekant på reklamen... but it can't be, can it? :)

Under tiden måste ni kolla in det här klippet från Kenny Starfighter --->
KLICKA HÄR!
Det är jätte mycket kul alltså! xD Love Björn Gustavsson!! (kommer efter Malaco-reklamen)

Puss Hunis!


Och ja, min design är under ombyggnad.
Hur fasen får man bort den där vita kanten runt headern?

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin