Mittwoch för helvete ;)

 


Ja de är ju tydligen donnerstag imorn fick jag höra...
Hahahahaa! Annie, min pärla - vad heter Mallis på tyska?? (!!!!!!!!!!)

Notis: Nu har både TreO och E4:an öppnat!
Jag tar en liten öl och pasta E4:an tack! :D :D

♥  ♥  ♥  ♥  ♥

Erkännande: Först skrev jag mittwoch med v... men sen läste jag annies comment igen och ändrade till w. Tur, annars hade de ju vart som att jag skrivit mittfoch. Eftersom V uttalas F på tyska. Så då vet ni det. Tack o hej.



Do your thing:
Postat av: Annie

Åh, min kära! Vettu, ingen kan ändra på vad Mallorca heter, Mallorca är och kommer alltid vara Mallorca! Eller vad säger du? ;) 1 månad kvaaaar ... Läge att du hänkar pååå, iallfall i April så vi kan gå all in! ;)

2009-03-04 @ 15:42:56

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin