Starring: Em i The Hills ;)

När jag låg i sängen tidigare och tittade på The Hills kom jag plötsligt över en tanke... det må se ut som att girlsen i en Upper East side-liknande world, har ett mycket mer händelserikt och fartfyllt liv än lilla Emelie - small town girl. Men på senare dar har även mina intriger tagit fart. Utan att gå in på detaljer kan jag avslöja att det finns chockerade likheter mellan Em och LC's liv... minst sagt. Förut att jag jobbar i en Skybar och hon på Teen Vouge. Jag köttar After Work och hon biffar Fashion Shows. But other than that ;)

Tjaa, de skulle kunna vara Manhattans skyline där utanför...




Ciao!

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Intriger ja... GOD!!



Kära jultomten!

Jag vet att det är 278 dagar kvar till julafton, men jag skulle ändå vilja göra en önskan, i förskott om det går bra...?

Jag önskar mig ett, bara för någon månad eller så, okomplicerat liv.

Tack på förhand!

/Mikaela


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin