There's a lot 'bout her...

... or a lot of her ;)


Vi kan kalla det Fredags-Special.
Färdig fikad. Färdig iordning-gjord.
Fredagsflirten avslutad på P3. Jag gillar att lyssna på det ;)

Något jag däremot ogillar är snön utanför. Vill du höra nåt jätte knasigt?
I veckan satt jag och mamma på altanen och myste i solen. Nu behöver man overall för att gå ut. Fan asså om de inte blir vår snart! Vintern kan ta sig i gruset!!

14:57 - Nu ska jag åka till jobbet och göra som R sa igår: Rocka afterworken! xD
Puss hej darlings!

Do your thing:
Postat av: Marielle

Idag har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig. :-)

Postat av: Mikaela

Klippet med Björn Gustavsson nedanför var ju KUNG!!

2009-03-14 @ 03:34:41
URL: http://beautifullife.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin