Tisdag på agendan!

Något sånt här tror jag nästa tauering blir.
Bortsett från att jag ska skriva mitt namn vid den andra nu då... Men det blir inget överdreivet stort och placeringen är jag inte hundra på än. Jag gillar hjärtat oxå men blommorna vinner :) Och INTE massa färg.



Men nu hinner jag inte babbla om det här längre.
Personalmöte 14.30. Lite ärenden på stan innan och lite efter. Ska ringa Mikaela innan jag åker oxå. + boka biljetter till Helsingborg :) Vi hörs senare darlingz!


Do your thing:
Postat av: sandra

Tack så mycket.. Ja då var det bröllop på g då.. haha.. Skoja bara. Det får allt vänta ett tag! Hur är det annars med dej dÅ? Tänkte höra hur det är öppet hos er på lördag, vad det är för åldergräns med mera. Tänkte gå upp o ta en drink =)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin