Bästa Magaluf



Jag gillar ju Magaluf. Nej fel, älskar!!
Men gud va jag längtar hem faktiskt. Det ska bli skönt att komma hem :)

Söndag.

Dessutom har fylle-Emelie verkligen gátt bakom ryggen pá bakis-Emelie idag.
Vi lág i sängen HELA dagen istället för att sola. Jag är nästan ingenting brun. HELVETE LARS-OLOF!! Det är Martins fel. Allting är Martins fel ;) Nu ska jag fan sova. Det blir ingen alkohol ikväll!! DET BLIIIIIIR INGE ;)

Fast vi har det förstás bra oxá :D
Det är bara det att Magaluf är inte semester för oss. Inte efter världens bästa säsong förra áret...
PUSS lovers!


Do your thing:
Postat av: Jalapenos

Kunde inte sagt det battre sjalv!

2009-05-07 @ 21:09:11
Postat av: Jalapenos

Kunde inte sagt det battre sjalv.



Sasong 08 kan inte toppas

2009-05-07 @ 21:12:00

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin