Det går framåt iaf...


Jag har med mej lika mycket kläder nu som jag hade förra året.
Och jag har fortfarande kvar sko-biten...  Fast behöver jag verkligen två jeanskjolar? Två lika linnen fast olika färg? Tre bikini? Kanske kan ta bort ett par byxor? Allt är ju relativt.

E lättade mitt hjärta tidigare idag.
Antingen börjar jag senare eller så är jag ledig ikväll. Otroligt väldigt mycket vad jag behövde just nu. Även om jag får ångest när jag tänker på att jag bara jobbat två dagar denna veckan :/  Men det mesta löser sig nog på ett bättre sätt såhär...

Do your thing:
Postat av: Therese i Karlstad

Ha en underbar resa! Bada, sola och festa åt mig så syns vi i sommar! Måndax! :)

Kramis

2009-05-01 @ 17:19:46

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin