"Årets Fest??"

Hej hopp mina fina!
Underbart solig men blåsig dag. Gick hur bra som helst att jobba lunch. Dock inte alltför mycket att göra. Alla har vart och spelat brännboll här i Lichan idag. Och jag skulle tippa på att de flesta säger att det är "Årets Fest" ikväll ;) Fast de är det ju inte. För "Årets Fest" är nästa söndag. Fast de är de ju inte heller. För det är "Årets Fest"E4.an ikväll. Och kvällen efter det. Och kvällen efter det och efter det och efter det och... ja du fattar. Själv gick jag på "Årets Fest" flera dagar i rad under min Mallis-vistelse alldeles nyligen.

Men frågan är om Emelie verkligen ska joina Årets Fest ikväll?
Det vart ju tänkt så men nåt har hänt... så nu är frågan om man ska ta sig i kragen och haka på ett annat sällis eller om man helt enkelt ska vila upp sig i soffan ikväll? Känns lite trist dock. Jag är sugen på fest, men klockan börjar ticka på.

Vi får se helt enkelt party-troopers!
Puss på er!!

Årets Fest + Happy Hour... på SAMMA GÅNG! ;)

 
Dagens SMS:  (signerat M. Palmgren)

"Min mobil är sämst tror jag.
För det första så går det inte att ställa in ett meddelande som bakgrund. Sämst!
Och för det andra tror jag inte det går att ringa till den.
För jag har inte mottagit ett samtal från dej än ;)"



Do your thing:
Postat av: jessica

inte EN drink hon sörplade på inte ;)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin