En oväntad comeback...

Sorry för extremt dålig uppdatering.
Kom hem igår från Mallorca och Stockholm... och jag skojar inte när jag hade akut sömnbrist. Sov hela eftermiddagen och kvällen från det att jag kom innanför dörrn vid 15-tiden eller nåt.

Men nu är jag back on track!! Lite piggare iaf.
Tänkte jag skulle börja va "redig" igen, så jag tog vovven och påbörjade en promenad mot stan för att möta upp mamma som slutade jobbet 14. Då hände det som man alltid fruktar... Det låg en ilsken huggorm i diket, som klippte Enza över nosen direkt! JÄKLA SKIT ORMAR!!!! Jag hatar dom! Jag såg i ögonvrån hur något hoppade till och sen flög Enza ur diket jätte skärrad. Jag undrade förstås va de var och får se en ful, äcklig huggorm ligga där och titta på mej. Jag panik ringde till mina föräldrar och sen blev de akut till Skara Djursjukhus. Nu ligger snuffisen inlagd med dropp :(  Förhoppningsvis blir hon bättre och får åka hem imorn.

Bra start, huh? ;)
Nåja... Många verkar tycka att vi är lite knäppa som redan är tillbaka från Magaluf. Well, can't blame you :P Men grejen är den att Magaluf är inte semester för oss. Magaluf är säsong och jobb. Vi hade ett liv där. Och det livet gjorde sig hört nu, kan man väl säga. Om vi skulle stannat längre än 1 vecka, skulle vi stannat hela sommaren. Och det alternativet finns ju inte iår. Då jag som bekant gått o skaffat mej ett liv här istället ;) Det går liksom inte riktigt att förklara...

Men nog fick jag med mej härliga minnen även iår!!


Sätter ihop ett litet kollage sen som ni kan njuta av :)
Och självklart en video längre fram! PUSS hunis!!


Do your thing:
Postat av: Tessan fr karlstadt

Hej!

Hoppas din vovsing mår bättre! Fy skruttan för huggormar!!

Hoppas ni haft det bra i Magaluf oxå! Vi syns i sommar o lycka till m lägenheten :)

Kramis


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin