"miss u millions"

Millions? MILLIONS???
Nää, gidder icke mer asså.

Ibland undrar jag varför han verkar sakna alla utom mej?
Eller hanterar han situationen såhär för att han egentligen saknar mej mest?

Either way, he's a sucky person right now.



Screw that.
Jag skulle inte alls jobba idag :P Tog en fika med Elli istället. Och gjorde stan... för jag behöver ju verkligen shoppa mer nu ;) NOT! Nåja, det var mysigt! Direkt efteråt, vid 19-tiden, blev de mat och mys hemma hos F&K. Men nu är jag trött som få och ska bara kika liiiiite på OTH innan jag stänger mina gröna. Imorgon ska soffan beställas :D Funderar fortfarande på vilken sida jag ska ha divanen dock. Och vilken färg ska jag ta? Mörkgrå eller brun?

Puss o natti mina fina!!
Love you... millions! ;)  Just because.

        


Do your thing:
Postat av: Tina

jag tycker att en mörkbrun soffa kommer bli jätte fint! lätt att matcha med andra färger.

vad kul för dig med egen lya. kraam

2009-05-27 @ 13:21:08

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin