Oops!...

Hej och Hallå!
Vaknade till spöregn. GREAT! Men nu finns det hopp om att det klarnar upp.
Veckan är full av jobb, det gillar jag skarpt! Bra kåååååd, som en del säger ;)

Dock vare dålig kod på mej igår... Jag råkade backa på ett jävla träräcke som var placerat på det dummaste ställe jag vart me om ;) Så ja, bilen blev lite trasig. Men ingen större skada skedd. Och jag har inte fått utegångsförbud för det :P Hehe...

Annars händer det inte så mycket idag.
Jag längtar till helgen!! Ska bland annat va hårmodell på fredag och på söndag vankas det ju fest, då det är Kick Off på Sjökanten för restaurang-folket i stan :D Party Party!!

Nu: Kaffe och IKEA-katalogen.
Sen: Ringa Mika för updates!!

Puss


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin