That lovestory will never be over

Hej hopp i långa landet falukorv!
Jag hade givetvis tänkt mej lite mer updates igår. Men jobbet kallade ändå. Och jag ska jobba idag, och imorn och på lördag :D  I like it!

Fast jag gillar inte att klockan redan är 13.00!
Vad har jag gjort? Druckit kaffe och kollat på Greys  ... och nu måste jag duscha. Kanske börja packa upp väskjäveln? Gå ut med vovven. Och sen work. Det blev inte många timmars sömn inatt av nån anledning :P Goin stright to bed 2night, I'll tell u that. 
 
However, det känns gött att va tillbaka i vardagen. But you know me.... Little miss "I don't know what I want", saknar såklart Paradise! Man hade ett fasligt fint liv där förra sommaren asså. Men jag och Mikaela är som ett gammalt gift par med Magaluf...
- That lovestory will never be over!




PusSsSsSSsSss!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin