Utan henne, vore jag LOST!



Thanks babe 4 always being there!

Idag är jag redan tillbaka på jobbet! Börjar lite senare dock, 17.30.
Och nu är Bumban hemma igen!! Hämtade vovven i Skara förut. Hon är lite svullen om nosen än och lite seg. Men nog är hon piggare allt :) Fast nu kommer problemet att hålla henne i stillhet i 10-14 dagar. Giftet finns kvar i blodomloppet och nu riskerar hjärta, njure och lever att påverkas tydligen. Vi hoppas att allt reder upp sig tillslut.

Varför känns det som jag är här but my mind is somewhere else?
Magaluf har en sjuk inverkan på mej. Jag lever verkligen efter citatet: Anything else is always something better...

Varför är man aldrig nöjd med det man har??

See You Later! Puss!!

Do your thing:
Postat av: Therese

Vad fina ni är brudar ;)

Hoppas vovsen mår bättre! Usch för ormar....:(



Ha det myspys!

Postat av: Jalapeno

Love u babe! ;)

2009-05-13 @ 17:24:49

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin