Everyday with YOU is a Beautiful day!

Idol
JYSK
Skara
- Jula - Zoo - Coop
Greys Anatomy
Glögg
Advents pynt



Ja, första Advent mina damer o herrar...
Jag har gjort ett tappert försök med mina stjärnor i fönstret. Dock behöver jag mammas hjälp att få dom på ordentlig plats. Noterade nämligen alldeles nyss att det inte finns något att hänga dom i... kunde underlätta en del ;)

Började dagen med kaffe och Idol-mys i sängen!!
Det kan verkligen inte bli bättre än så ♥
Sen åkte vi till Jysk och hämtade mitt vitrinskåp! Sen ett besök i trevliga Skara. Jula-nördade oss ;) Och så zoo-affären såklart. (För er som är intresserade gjorde jag världens klipp! Tänkte köpa kattmat, kostar 199:- och får reda på att det visst var Kattens Dag idag ju... Kattmaten + annan kattmat + 10 kg kattsand för... 199:-, alltså världens klipp!)

Sen gjorde vi ett depåstopp på Coop oxå såklart.
Handlade lite o kikade på julmys :)

Väl hemma gjorde vi ett tappert försök till en början av att sätta ihop vitrinskåpet (?)... Jaa, alltså... jag tycker det känns säkrast om min pappa sätter ihop det imorn istället xD Missförstå inte, min man är bäst på många sätt o vis, och vi hade klarat att lösa den där skiten. Men sen ska ju skåpet helst hålla några år oxå...

Nu väntar SCAMPI! Både friterade och stekta med nudlar o annat gött!
Som sagt, min man är bäst på många vis :)

Puss o Kram!!


Do your thing:
Postat av: sandra

Hej hej.. Tänkte höra om jag kunde få robins mobilnummer om du kan skcika det till mig..



Äe nämligen så här att den 18 så fyller alexs mamma år o vi tänkte boka bord på strand, kan inte du ta reda på hur o vad som finns å äta o vad det kostar.. Fört vi kanske får boka bord snart.. Är Alexanders mamma som ville att jag skulle ta reda på detta..


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin