You're like your own sun

Hej Mina Fina! :)
Vad har hänt? Jobbat o jobbat i helgen såklart.
Dop i lördags oxå.

En suverän söndag har precis passerat.
Käkade mat hos mina päron. Sett nya Twilight-filmen New Moon.
Skrattade på hemvägen så jag trodde jag skulle dö :P
R's fot hade somnat inne i salongen och när vi skulle gå till bilen såg han lite cp-skadad ut (ursäkta ordvalet)... vi skämta om att det måste sett ut som jag var hans personliga assistent eller nåt. Hahha, aa fy fan asså ;) Han kunde knappt gå, haltade fram... det såg stört roligt ut!

Efteråt myste vi med skaldjur, goda ostar och en flarra rött.
Jag älskar att vi är så bra på vardagslyx! :D

Vi hörs imorn gullefjun!
Natti Natt!


thinking bout my new one....

Bild:
www.google.se





Do your thing:
Postat av: Anna Lundin

aouch detta gör ont. tro mig:D


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin