Du bara vet att det är bra...


ps. rätt cp video dock.



Och så börjar vi denna onsdag mitt i veckan.

Lovade Elli igår att jobba hennes kväll så det blir nog en lång dag på jobbet idag. Men det gör ingenting. Hjärtat jobbar ändå oxå :) Och extra pengar är nödvändiga i en kris som denna :P

Igår var vi på bion, äntligen! Flickan som lekte med elden. Den var grymmare än den första säger jag!
Faktiskt bra, sevärd. Även om slutet var skadat.

Nåja, Greys ikväll! Får se om jag hinner hem till det eller inte.
Det ryktas även att M.Palmgren är i stan :D Förhoppningsvis har hon tid att träffa sin Jalapeni imörn! (och har hon inte det är hon inte min Jalapeno längre iaf... :P)

Over N' Out!

 


Do your thing:
Postat av: Sis!

Ja knepig video... men låten är ju bara så grym!!! Kan det va bland det bästa de har gjort??? Kvalar in på top 5 iaf!

2009-10-14 @ 17:36:50

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin