Livets ironi

Skulle tittat på en bil igår.
Pappa fixa. Killen skulle möta oss i Grästorp (bor i Trollhättan).
Påväg ut genom dörr'n kl 12.00 och ska hämta pappa... då ringer pappa istället och säger att jag inte behöver komma. Suck. Va e de nu, denna gången liksom? (För jag har ju såååån tur med bilar... :P)
Jo, då har killen kört av vägen med bilen!! Påväg till oss... Livets ironi, eh?

Han ska dock ringa pappsen i em o berätta läget. Behövde kollas så att inga skador uppstått under bilen. Troligtvis kan vi kika på den snart ändå.

Nåja, ny vecka.. nya possibilitys! Och det här är en bra vecka. Mycket BRA vecka :)
Jag jobbar lunch idag och imorn. Imorgonkväll åker jag och hjärtat till Stockholm. Sen på onsdagmorgon flyger vi till Italien!! Ska bli så mysigt!! Bara en kortis, weekend. Kommer hem igen på fredag. Vi ska dock göra ett stopp i Enköping på vägen hem till Lich igen...




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin