Cheap Monday


Good Morning!
Ny vecka. Underbar söndag igår. Och lördagen var lyckad på jobbet!
Mycket folk på klubben och allt flöt på väldigt bra! :)

Jag kör lunchpass idag och imorn.
Skönt med lediga eftermiddagar! Får se vad kvällen bjuder på. Har innestående kaffe hos F&K ;) Vill gärna träffa deras kattbebis o mysa lite! Hihi! Så sjukt sugen själv på en kompis till Chinosen. Men det dröjer lite grann om det ska bli från samma uppfödare, vilken jag fått väldigt bra kontakt med.

Sjukt sugen på en ny tattoo oxå!
Tror jag vet vart, och ungefär hur. Men det finns detaljer att slipa på. Som till exempel att jag vill skriva nåt, men inte vet vad ;P  Kan ju vara en fördel att bestämma...


Time to go.
See you!


Moschino som liten... love this pic! Fått en del av uppfödaren! S*Cas-Sus, btw ;)


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin