Thank God, it's fredagsmys!


Men det är bara FREDAGSMYS ☆ in my heart and soul.
Cause as you all know... Jag jobbar alltid på fredagar. Inte så mycket mys med det.
But still...

Nyduschat hår, gotta take care of that.
Måla naglarna. Och titta till Enza innan jag sticker mot Skrapan. Ikväll kommer päronen hem. Nu är det slut stressa och jag kan sova i min egna säng i natt  Lovely! Understand, jag älskar att vara med Enza but it's true: Borta bra med hemma bäst! Jag har trots allt ett nytt "hemma" nu...

Puss sålänge!




Do your thing:
Postat av: Emelie

Ha en härlig kväll nu snyggning! Själv ska jag va hemma med sjuk katt. Haha. Söt är du, allt som vanligt då ;) Haha, kramis!

Postat av: Anonym

2009-09-26 @ 06:56:12

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin