The Main Reason...


...  till mitt dåliga uppförande är att min dator är cp-skadad.
Ärligt talat.

Men nog om det.
Blev ledig idag med. Vi planerade först att göra nånting kul. Men egentligen visste jag ju faktiskt inte om jag skulle bli ledig, schemat sa nämligen kanske... men jag antog senare på dagen att det lutade åt det eftersom jag inte hörde nåt. Så man kan väl säga att den lediga dagen började vid 15-tiden. Vi gjorde alltså inte så mycket "kul", men däremot gjorde vi massa mysigt! :)

Hade över F&K på fika oxå.
Ett bra tag sen man sågs för att vara helt ärlig... dessutom ska di 2 flytta hit! Vi kommer praktiskt taget bo grannar. Typ. Nära iaf ;)

Pöjken har precis fixat gös åt mej :) Gott som förväntat. Vet ju att han kan laga mat iofs ;)
Nu ska vi åka ut till Fillan och gosa med Enza. Kika på Greys!!

Pözz



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin