Härliga Tider igen...


"Även om jag fullkomligt hatar att jobba sånna här kvällar
är det ändå trevligt att de är sol o inte regn, regn, regn.
Kaffe på balkongen innan gästerna kommer... kvalité.
Precis som förra året.
Det var en spännande vår för mej när jag än så länge bara dejtade min pojkvän då ;)
Annat mot nu... Tokkär som en är! Ha en fin kväll! Över och ut!"


Ja det hade ju vart fint om både detta mms inlägget + det häromdan actually hade arrivat så att säga.
Satt ute på balkongen igår och njöt med kaffe och solen värmde min frusna vinter kropp. Det är den härligaste känslan som finns... den som innefinner sig när man bara njuter av livet.

Änu en kväll väntar på jobbet idag. Men jag ska in lite tidigare och käka först,
sen fika med min Älskling på stan





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin