You fill up my senses!

Go'Kväll mina damer och herrar!
Min karl är ute och dricker bärs. Och då passar jag på att kika på hans 25-års present!! :D Hihi! Kommer bli sååååå grym! Och jag tror inte han anar nåt. Får hoppas för min skull att han är lite utav en guldfisk och glömt bort att råkade yppa en prosit om det för... tja, ett halv år sen kanske. Men som sagt, tror inte han kommer ihåg det. Och dessutom har vi kommit på grymme festen för festligeheter på födesledagen!



Nä hörrni, här blir inga barn gjorda... Jag sa att jag skulle bädda rent i sängen, laga mat och ladda hem ett nytt virusskydd till honom innan han kommer hem. Bäst att sätta fart. Ibland undrar jag varför jag föddes till den tidsoptimist jag är! ;) Tjillevippen!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin