Projekt Akvarium: Del 4 - Växter




Jag ska plantera dom på lämplig plats snart... Men visst ser det lovande ut huh?
Åh det kommer att bli så himla BRA!!


Do your thing:
Postat av: Ahnna





Hej Emelie och tack för kommentaren.. Jag är inne och läser din blogg titt som tätt också och jag får alltid myskänsla. Älskar ju när folk flyttar och hålle rpå i lägenheterna och är kära..=) Vilket ni minst sagt verkar vara.. Med mig och Arild handlade det bara om att riktigt riktigt veta vad vi kände, och efter 3 år tillsammans så skrämde tanken på förlovning, barn m.m mig stort. Jag har alltid haft kille och behövde få leka av mig lite och känna efter. Och nu tar jag verkligen inte han eller kärleken förgivet längre och han säger att det var bra för han också. Nu ser det dock ljust ut för oss igen. Så jag håller mina tummar om att allt går som det ska =)..trevlig lördag på dig och massa kramar.


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin