Sneak Peak




Vilken underbar vinterdag! :) Alldeles vitt ute, mjukt och tyst. Jag har alltid tyckt att snö är som bomull. Idag har fixarnissen vart här och satt upp fästen till gardinerna så i em ska jag ge mej ut på jakt efter fina färger!

Här kommer en liten sneakpeak på vårt nya hem! Som jag fullkomligt älskar!
Det är en helt annan lägenhet nu efter renoveringen. Riktigt sleten innan men det var tur att vi såg potentialen i den ;) Historien om Djurgårdsgatan är ganska rolig... tackade ja på fyllan hemma hos min sis i Skövde. Då hade vi vart och kollat och sen velat fram och tillbaka. Var så jäkla osäker först pga rut-golvet men sen bestämde vi oss för att det bara måste gå att lösa. Och se själva:






Do your thing:
Postat av: Sabine

så fint :D

Postat av: Anonym

Hej vännen!

Vad fint!! Längtar till nyår då vi firar med er, ska bli såååå kul :)

Lycka till med julklappsletandet! Usch jag måste oxå sätta fart nu...tiden bara springer iväg!

Ha en underbar vit helg ;) Kram!

2010-12-10 @ 17:38:32

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin