Fredagen den 12 feb



Det är ju pinsamt hur oftast medelålders människor har svårare att hålla spriten än vi ungdomar... faktiskt.
Varje fredag har vi en kille som spelar odödliga hits från förr i baren. Så även igår... hade ett gäng damer o herrar från After Worken som satt kvar o drack o drack o drack. Dom dansade och hade kul visserligen men en del av dom var riktig störiga :P En tjej skrek "men guuuuud! Äre sant?!" typ sjuttioelva gånger. Som en jäkla fjortis. Drygade sig gjorde dom oxå och risade sönder 2 vinglas så det var glaskross över hela mattan. Suck.

Hur som helst, en av tjejerna blev lite mer berusad än de andra. Syndes väl så jag nekade henne att köpa mer alkohol den kvällen. Då lackade en kille i gänget ur och frågade om jag skämtade med honom, hur gammal jag var och att jag borde ha några mer år på nacken, hänga med lite mer... innan jag kunde bedömma det. Hahahahahah! Han fortsatte gå på en del, sa att jag var löjlig och barnslig. Men han visste ju oxå att jag hade rätt, han ville bara ha i henne mera sprit så han fick ligga ;) i princip.

Troligtvis försvann hans manlighet när en tjej på 23 bast bakom baren bestämde att hans ragg var för full. Och det inte fanns ett skit han kunde göra åt det :P

Jaaa mina vänner. Hoppas aldrig man blir gammal och pinsam.
Jag säger då det. 


Do your thing:
Postat av: Annie

uscha! dom ska ikke klanka ner på oss unga att vi inte kan bete oss, det kan fan inte dom heller! man vet vad man pratar om när man har varit på casablanca under september veckorna, usch, usch!

2010-02-13 @ 19:32:27
Postat av: MissBartender Svar:

Hua!! Usch ja... ;)

2010-02-15 @ 09:04:18

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin