FredagsMys!




Han ser ut som en liten apa, lille Soul. När han ligger i knät och tittar upp med sina stora blå :) Myspys-killen! Och det är mys idag. Jobbar såklart men slutar faktiskt vid åtta ikväll! :D Välförtjänta glas vin blir det då... ho ho ja ja ;)

Och jag skojade inte igår om att jag var trött.
Jeez, satt o sov på jobbet igårkväll typ. Inget o göra heller... bättre? Nej.
En femma i restaurangen på 5 -rätters. Jag kollade OS i baren :P

Det är ju sportslovsvecka och mitt i februari. Dålig kombo.
Får se om de komer folk ikväll.


Do your thing:
Postat av: Tessan fr karlstad

hej!

Vad söt han e! Och han har vuxit en hel del tycker jag ;) lyckos dig m två så finfina missar :) ha en fin fredag o helg! kramar

2010-02-19 @ 13:12:59

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin