2010-01-13

Heeeeeej mina fina!!

Saknat mej? *BlinkBlink*
Såhär är det. Vi ska brutalt ärliga. Jag har varken haft tid eller lust för bloggen.
Under dec jobbade jag som ett litet svin och när ledigheten äntligen kom var jag slut som artist och var helt enkelt bara ledig. Och inget mer. Och nog hade jag en bra ledighet. Visst, jag jobbade lunch på STRAND tis och tors i mellandagarna men that was it. Sen har jag och ♥ mest legat i sängen o latat, spelat Wii (som jag fick av Snuff i julklapp!!), myst med nära o kära, ätit godis ;) och blivit alkolister.... haha, nä men skämt o sido. Jag kan nog ärligt säga att det inte skulle va samma sak med Super Mario Bro's utan en Baileys eller Xider i handen :P För att avsluta på ett fint sätt - Jag har haft den bästa julen i mitt liv tack vare R... mitt allt!! ♥♥♥

Men nu har vi ett nytt år. Och vi har ny energi (?).. iaf för ett normalt fungerade vardagsliv.
Och bloggen kommer rulla på. Men inte med bara massa inlägg om vardagen. Det blir för tråkigt i längden. Fyller ut med lite annat oxå. Det är "under konstruktion".

Stor del till No Blogging är ju oxå såklart att min dator bestämde sig för att dö på heltid.
Det är något man inte kan göra något åt. Tro mej. Så jag lånade en dator av R's mate M under en tid på prov. Men det var oxå en HP. Och det kändes inte bra. Lämnade tillbaka den i juletider o sen dess har jag levt på min man. Men det är inte kul att låna någons annan dator hela tiden. Speciellt inte när man bloggar o grejar med bilder.

Men...

Nu har jag tagit tjuren vid hornen och skaffat mej en ny läcker sak.
En Sony Vaio som ni vet... gorgeous! Och funkar bra, förhoppningsvis ;)
Så nu kör vi!

Over n Out!








GRATTIS Annie!!
Vilken bra present va? Att bloggen funkar igen.. hihi!





Do your thing:
Postat av: Annie

underbart, bästa presenten nånsin! :) PUSS <3

2010-01-13 @ 12:08:22
Postat av: Tessan fr karlstad

bra där! :)

2010-01-14 @ 10:02:46
Postat av: Johan

Om ni skaffat Wii och inte varit online med den än (eller gått online ganska nyligen), pröva de här stegen: http://www.youtube.com/watch?v=bz7QbyYVw9A



Då får ni 500 Wii points och kan skaffa ett Nintendo 8-bitars spel gratis :)

2010-01-22 @ 23:53:30

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin