♥ God Natt

Gokväll! :)
Hemma från jobbet ganska tidigt. Eller vid 00.00 iaf.
Donkish-food och Godzilla... väntar på min man ♥♥
Han är ute med grabbsen och inte vill jag dra hem han då inte.
Eller jo de vill jag ju ;) Men eftersom jag är världens bästa flickvän så ligger jag här hemma i soffan och väntar på honom. Köpte till och med en McFeast och cöööla åt han ;) Visst är jag go? Hahaha... Det är faktiskt ganska mys att va lite ensam ibland oxå. Det är då man märker hur mycket man saknar "di där pöjka"... ♥

Men nu ska jag bädda ner mej i sängen istället.
Får besök av fina vänner imorn fm.
Vi gör en koll efter det. Puss hej!



Do your thing:
Postat av: Linda

Vilken perfekt flickvän du är ;) Hoppas allt är bra sötnos!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin