LåååångLedig!!

Nu har min lediga långhelg börjat!! Fy fa-an va skööööönt!!
Tragiskt nog hade jag tillfällig sinnesförvirring häromdan när jag så genialiskt planerade att jag skulle handla idag, dan före midsommar. Precis som alla andra idioter i den här stan. Suck.
Jag vet inte hur jag kom fram till detta men nu är jag hemma iaf, hel och ren.

Jag ska snart gå till jobbet, hämta vovvis och sen möta Älskis på jobbet!
Sen ska vi ta en lång och mysig promenad ut till Fillan för att lämna Enza och för att hämta min nya fina cykel som jag faktiskt fick av min fina prins i måndags!!  Pappa har satt ihop den... Vadå? Det är väl det man har pappor till? ;)

Jag förutspår också en super duper multi ultra mysig kväll!
Vi hörs! Nån gång... Solong!





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin