Sjuuuuk!

Det blev inte mycket till blogg igår. Av förklarliga själ....
Har egentligen vart sjuk sen början av veckan men jobbade onsdag ändå. Fast igår på lunchen kände jag mej inte alls bra. Jag och hjärtat gick från jobbet halv fyra och sen fullkomligt däckade vi båda i sängen och vaknade sju. Skönt! Då stekte Älsklingen panerad rödspätta åt mej :) I love it! Såååå gott!!

Egentligen hade jag tänkt säga nu att det var mysigt att bli lite extra ompysslad men det vore lögn.
Jag blir nämligen extra ompysslad varje dag :P Det är det jag älskar mest med vårat förhållande... Det är så mycket ♥ KÄRLEK! ♥ Hela tiden! Aldrig någonsin trodde jag att jag faktiskt skulle hitta en sån fin kille tillslut. För det är Han, väääärldens Finaste! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Och nu ska jag göra precis det man ska när man är sjuk,
bädda ner mej med täcke i soffan och kika på film!


bild: google.se



Do your thing:
Postat av: Sabine

hmm.. ja.. alltså.

över revbenen (den stora jag har på sidan) gjorde skitont.

det är överkomligt. men det är den värsta jag har gjort.

den jag har under bröstet tog ju bara 5 min, så det var okej.

men det gjorde helt klart ondare ut mot revbenen (där hello är typ) än in mot mitten..


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin