Vårnytt!

God Morgon!
Eller ja, jag gick ju inte upp nu men det känns fan så. Är inte helt kry idag faktiskt.
Längtar tills Hjärtat kommer hem och tar hand om mej.

Mina päron kommer och tigger en kopp kaffe sen.
Det var min pappas egna ord ;) Säkert bara för han vill träffa katterna... och R :) Hahahah!
Katterna är förresten som rena rama vildarna idag... mitt tålamod är inte på topp :P

Det hela började redan igår faktiskt. Hela dan var rörig.
Eller ska de va så svårt att handla en Fajitas? När vi stod i kön kom jag på att vi glömt paprika och lök... eeeh, ja det kan ju behövas så att säga. Eftersom vi redan lagt upp varorna på bandet fick jag ställa mej i kö igen. På vägen tillbaks till kön upptäckte jag att jag inte tagit nån Fajita-mix. Puh, tänk om jag glömt det oxå! Allt väl så långt... men på kvällen hemma hade vi ju ingen AVOKADO till Guacamolen! Åååååååååååååååååå!!!!

Inte gjort många knop idag. Ska diska nu.
Baka en paj tills päronen kommer och ikväll ska jag o Älskis tatuera oss igen... :)
Jag ska egentligen bara fylla i lite linjer men vi får se :P

Ny design oxå! Vårigt!
Over N' Out!


Do your thing:
Postat av: Tessan fr karlstad

Vad fint du har updaterat bloggen! Ser fram emot vår (korta) träff på lör hihi :) ta hand om er! Kramen

2010-03-09 @ 16:07:04
Postat av: MissBartender

Samma här Tessan!

Vi längtar efter er :)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin