m.å.n.d.a.g 10 maj

Hej! Störtskön helg!
Lördagskvällen blev lyckad. Det var jäkligt kul att spela bowling, även om det gick åt helvete ;P hehehe... Vaknade med aningens huvudvärk. Mycket konstigt ;)
Men söndagen artade sig bra ändå. Konfirmation på dagen. Och eftermiddagen/kvällen gick i soffans tecken. En sån där extra mysig söndag med chipsfrossa framför Greys Anatomy  och powernap i sängen med den man älskar innan kräftkalaset började. (Jaaa, vi har redan börjat, det är våran grej liksom. Kräftor.)

Ledig även idag. Har spenderat min fm hos N på Preben, som vanligt these days.
Sista slipningen på uppsättningen och färgning. Fräscht.

Ska snart åka till jobbet och överraska min man!
Han älskar när jag kommer och käkar även när jag är ledig ;)
Sen har vi en fin em tillsammans. Får se vart vi gör av den... See You Later!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin