The Blog is alive!!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeejje!!
Jag har vart utan internet sen i fredags. Min hyresvärd har bytt från Tele2 till Telia
så nu kör vi Fiberlan och äntligen ett fungerande trådlöst!! GÖTT!
Fiber kan jag rekommendera såhär långt. Jätte snabbt fast jag "bara" kör på 8-10Mbit.

Helgen pratar vi inte om tycker jag.
Fast i söndags hade vi en mysig dag iofs. Var ute i Fillan med hela familjen och firade pappa.
Satt ute på gräset och mös i solen flera timmar :) Energi!!

Hyfsat skön vecka, jobbade lunch igår, kväll idag, kväll imorn, lunch torsdag, hela fredag och så brunch på lördag.
Sen har jag/vi HELG!! Syster yster och pojkvän kommer hit, bowling och käk! Dagen efter äre konfirmation nr 1 på schemat. Min kusin. Konfirmation nr 2 äger rum helgen efter. R's lillsis. Hmm.

Utifrån det har vi en ganska bra start på maj överhuvudtaget tycker jag :)
Och sen är vi på väg mot efterlängtade juni och (förhoppningsvis) SOMMAR!!!!!



Ps: Har inte lyckats (läs: orka) lösa det här med bredd på det vita i bloggdesignen.
Tips välkomnas varmt...



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin