wirre



Godagens!
Fångade en bild från whiskyprovningen vi hade i baren igår. Var själv med.
Gillar inte wirre för fem öre men alltid intressant ändå :)

Jobbar mycket. Därav dålig update, as u know.
Men ikväll, efter AW.n ska jag och Hjärtat gå hem pch mysa med skaldjur, vin och ost!! Inte illa pinkat vill jag säga ;) Då det inte händer ofta en fredagkväll... Men sen äre jobb för hela slanten på lördag igen.

Jag är lite tankespridd these days, därför vill jag inte säga så mycket mer.
Var rädda om varandra och njut av dom ni älskar. Jag lider oerhört på insidan av det tragiska som inträffade i Lidköpings i lördagsnatt. Det är fruktansvärt hur bräckligt livet är... Puss på er!!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin